onsdag 11. august 2010

Sommer og mandagsklubb.

Uff! Ja ,jeg vet jeg lovet å holde bloggen oppdatert. Men som dere ser er det ganske lenge mellom innleggene!!
Kilovis med garn er snurret rundt pinnene siden forrige oppdatering.
Vi holder sammen fremdeles og møtes hver eneste mandag. Og ennå kan jeg nesten telle på en hånd de få gangene det er noen som ikke strikker, hekler, syr eller holder på med en eller annen form for hobby!

Denne sommeren har vi faktisk hatt ferie. I hele tre uker! Men det er ikke dermed sagt at vi ikke har laget noe mens det var ferie! Det har vi nemlig. Ikke alt er dokumentert, mulig det kommer flere bilder senere. Får se hva vi får til.
Nå er vi i gang igjen med treffene våre. Og alle er like glade for det!
Mandagsklubben er noe av det bedre vi har funnet på.
Mandager er jo som kjent ikke den beste dagen i uka, men når vi er ferdig med helgen og vet at det er mandag og vi skal treffes, er det helt greit å begynne på en ny uke!

Skal prøve å holde bloggen oppdatert.
Vet ikke om det blir noen bilder neste gang, da jobber jeg desverre, men om 14 dager, da håper jeg at jeg klarer å lage et lite innlegg igjen!!

Ha det bra så lenge!!

Ingen kommentarer: