tirsdag 1. september 2009

Klubbreferat.



Neida, jeg baker ikke! Jeg lager knapper!!
Sist mandag satt vi og funderte over hva vi skulle finne på. Må jo være noe annet enn bare strikkepinnearbeider også. Og vi har selvfølgelig tenkt å lage smykker i makarme.
Men knapper da? Hadde jo sett at noen har laget det. Så derfor har jeg forberedt meg litt før neste mandag allerede. Og "bakt" knapper i Cernit.
Hadde tenkt at jeg skulle male og lakke noen og kjøre de i vaskemaskinen for å se hvordan det går. Kanskje klippe og lime litt også!
Treff hadde vi både denne mandagen og forrige mandag, men det ble så som så med bilder sist gang. Men i dag har jeg lagt inn en del..
Vi møttes hos Toril denne gangen og hun har fått betennelse i armen. Ble ikke noen strikking på henne, men vi håper hun snart har to friske armer igjen!! God bedring til deg!
Selv har jeg hatt det litt travelt i dag med besøk hos veterinær, jobbtilbud og diverse besøk. Derfor ble det ikke tid til å blogge før nå. Men bedre sent enn aldri??
Gleder meg allerede til neste mandag, jeg!! Ha en flott uke, alle sammen!

Ingen kommentarer: