tirsdag 29. april 2008

Tilbake igjen..

Egentlig har jeg bilder fra forrige mandag også, men ikke på min telefon eller mail. Derfor kommer det "bare" bilder fra denne mandags treff.
9 stykker var vi denne gangen. Som dere ser nedenfor fikk vi en herlig Dajm iskake. Legger ut oppskriften, for dem som ikke har den!.
Nina og jeg har vært en uke i Tyrkia, og har derfor hatt "fri" og nesten abstinenser fordi vi ikke var med forrige mandag.
Men vi hadde med oss både garn og pinner så vi fikk holdt på med litt håndarbeid der også.
Flere av de andre medlemmene har også holdt på med håndarbeid, og jeg må reklamere ekstra for Toril og settet hun har strikket og heklet.
Nå merker vi vel også at det er litt vår i luften og ideene er litt færre enn før, men vi får håpe at vi snart stuper ut i sommerarbeider. Det er jo så mye fint man kan lage til sommeren også, vi trenger kanskje snart en pause fra raggsokker og skjerf.
Heidi har jo strikket sommertopper i massevis allerede, og Toril har begynt på en barnegenser.
Tror nok vi kommer til å se litt mer bomull fremover. kanskje noen sommersticheries også.
Følg med, så får vi se...

Minner om at neste gang tar vi turen til Nina. Da skal vi se på de eggleggende hønene også, og det gleder vi oss veldig til.

Ha det bra så lenge, alle sammen...Nyt våren som endelig er her.

3 kommentarer:

Bente sa...

GOd kveld. Ser dere har vært produktive igjen. Dere er skikkelig flinke. Skulle ønske jeg og kunne være med på en slik klubb. Kommer fra sykurs nå og har sydd crazy log cabin. Ha en fin uke.

Anonym sa...

Jeg følger med på nettet fra Trondheim.Blir så inspirert av dere.Nå har jeg plukket frem nedstøvede stoffer og sekskanter.Gleder meg enormt til neste Ryggebesøk hvor jeg først og fremst skal oppleve verdens fineste gutt - mamman og pappan hans å.Kanskje får jeg treffe igjen dere også. Hilsen fra bestemor Lillian

Jorun sa...

En hilsen til bestemor Lillian. Gratulerer så mye. Og, ja håper at du kommer innom oss også, når du er i disse trakter!
Vi gleder oss også til å se gutten!
Så moro at du har funnet frem stoffer og sekskanter.Jeg har noen liggende selv, kanskje på tide å gjøre litt mer av det også. Må bare strikke ferdig noen sokker og et skjerf! Jorun.