lørdag 8. mars 2008

4.mars 2008

Så er det blitt mars! Tiden løper avsted.
Det går mot lysere tider, heldigvis, sier jeg. Vinteren her på østlandet har vært regnfull og mørk.
Mye av den tiden er brukt til håndarbeid og det er jo positivt.
Blir spennende å se hvor aktive vi blir nå som våren og sommeren kommer. Med lange lyse kvelder.
Sist mandag var vi 6 som møttes. Tone, Rannveig, Anita, May, Toril og Jorun.
Vi hadde det like koselig som vi pleier å ha det! Vi prater, strikker/ syr, tar en kaffekopp og timene vi er sammen er over nesten før vi synes vi har startet.
Vi møtes ca. kl. 18 og holder på til ca. kl.22.
Denne gangen hadde jeg ikke mitt vanlige kamera med, så bildene er ikke bra. Noen bilder kom ikke på bloggen i det hele tatt. Det har også tatt lang tid å bli ferdig med referatet fra forrige møte. Det er jeg lei for, men datamaskinen og jeg er ikke helt venner om dagen, heller. Skal levere den inn for reparasjon, så håper jeg neste mandag blir bedre dekket.
Ser at mange er inne å kikker på siden vår, og oppfordrer igjen til å komme med kommentarer.
Ønsker også å komme i kontakt med lignende klubber!
Iallefall- Ha en fin helg, alle sammen! Så ses vi i mandagsklubben--------- på mandag!

Ingen kommentarer: