tirsdag 26. februar 2008

Mandagsklubben 25.02.08.

Så var vi samlet igjen. 10 stykker denne gangen.

Vi har strikket, sydd og heklet. Heidi var "ny" denne gangen ellers var Jorunn, Anita, May, Tone, Linda, Nina, Rannveig, Jorun og Toril på plass, nesten som vanlig.

Og som vist på bildene nedenfor, så koser vi oss like mye hver gang.
Vi har bestandig enkel servering, sånn at det ikke skal være så mye styr å være vertinne. Vi går ikke helt på rundgang, heller, men dukker opp hos den det passer best for.

Og like utrolig hver gang... ALLE holder på med et eller annet håndarbeid. Nå kom jeg ganske sent selv denne kvelden og var så opptatt av å ta bilder av det alle holdt på med og glemte helt meg selv. Jeg strikker en veske og den skal jeg legge inn litt senere.

Jeg oppfordrer andre til å gjøre som oss. Prøv å samle håndarbeidsglade venner, det er overraskende hvor mange som synes dette er gøy. Vi har ikke tatt hensyn til om alle kjenner hverandre. Heller ikke at noen "kan " mer enn andre. Vi er bare opptatt av å treffes, gi hverandre litt inspirasjon og ha det trivelig sammen.


Neste mandag er vi igang igjen og på tirsdag er kanskje bloggen oppdatert!

Kom gjerne innom for å titte litt!

2 kommentarer:

Anlen sa...

Her var det mykje fint å kikke på! Og så smart å møte kvarandre slik, det er noko å vurdere:)

Bente sa...

Dere er heldige som har en slik klubb. Og så kreative og flittige dere er.