fredag 7. mai 2010

Lenge siden sist!

Har veldig dårlig samvittighet.
Denne bloggen har ligget helt i ro siden før jul.

Vi har hattvåre treff på mandager hele tiden, men jeg har vært litt lei av blogging. Dessuten har dagene vært mer en fulle av alt mulig annet.
Men nå er jeg tilbake!
Blir ikke så mange bildene denne gangen, men jeg skal prøve å samle bilder av noe av alt som er produsert siden jeg blogget sist!

Denne gangen var vi hos Christin. der hadde guttene hennes hatt bursdag og vi fikk smake på kaker i massevis. Lenge siden jeg har spist såååå mye kake. Hun kan mer enn å hekle og strikke den dama!! Det er helt sikkert.

Men vi fikk tid til litt håndarbeid mellom munnfullene også. Noe ser dere bilder av i innleggene nedenfor. Og mer kommer i ukene fremover!

Ha en fin helg!

Ingen kommentarer: